Home » مهاجرت » ارسال لوازم منزل به خارج از کشور از چه روش هایی صورت میگیرد؟

ارسال لوازم منزل به خارج از کشور از چه روش هایی صورت میگیرد؟

ارسال لوازم منزل به خارج از کشور چه از طریق دریایی ، زمینی و هوایی نیازمند آگاهی نسبت به مراحل مخلتف ارسال این بارها میباشد. برای همین منظور و به قصد شفاف تر شدن مساله در خصوص ارسال لوازم منزل به خارج از کشور به سه موضوع حمل زمینی، حمل هوایی و حمل دریایی اشاره میکنیم:

دریایی:

  حمل اثاثیه از تمام بندرهای جنوب کشور مانند بندر عباس، بندر بوشهر، بندر خرمشهر، بندر امام خمینی، بندر چابهار و غیره صورت میپذیرد. با این شرایط با توجه به وجود امکانات و دسترسی های بیشتر در زمینه سرویس کانتینر و عملیات تخلیه آنها و بارگیری در بندر عباس و بندر بوشهر، بیشتر محموله های کانتینری از این دو بندر حمل اثاثیه منزل به خارج از کشور صورت میپذیرد. ترجیح و صلاح در این است که برای ارسال لوازم خانه به خارج از کشور از هریک از این بندرگاه ها برعهده شرکت های حمل و بر اساس تجربه و نوع بار تصمیم بگیرند.
زمینی:

حمل و نقل زمینی اثاثیه به کشورهای اروپایی از شمال غربی کشور مانند بازرگان صورت می گیرد. حمل اثاثیه منزل به خارج از کشور به صورت زمینی اغلب در ایران با دو نوع کانتینر با سایزهای ۲۰ فوت و ۴۰ فوت صورت می گیرد که حجم کانتینرهای ۲۰ فوت حدود ۳۰ متر مکعب و حجم کانتینرهای ۴۰ فوت حدود ۶۰ متر مکعب میباشد.

 

هوایی:

حمل اثاثیه منزل به خارج از کشور به صورت هوایی اغلب برای بارها و اثاثیه سبک با حجم کمتر توصیه میشود. در کل خصوصیت ارسال به صورت هوایی در زمان کوتاه تر ارسال بسته ها و اما قیمت بالاتر آن به نسبت دو نوع زمینی و دریایی باربری است. لذا برای این منظور بهتر است