Home » گردشگری » الزامات مربوط به ویزای موناکو

الزامات مربوط به ویزای موناکو

برای آن که بتوانید جهت ارائه درخواست ویزا و اخذ ویزا موناکو اقدام کنید، لازم است که مدارکی را همراه با فرم درخواست ویزا ارائه نمایید. این مدارک شامل، گذرنامه اصلی و امضا شده با حداقل ۶ ماه اعتبار باقیمانده است که همراه با دو قطعه عکس از نوع گذرنامه باید ارائه شود. همچنین لازم است که برنامه سفر را مشخص نمایید. در این راستا ارائه  کپی بلیط رفت و برگشت می تواند کفایت نماید.

از سویی دیگر، بیمه مسافرتی پزشکی شینگن با حداقل پوشش ۳۰۰۰۰ یورویی و اعتبار برای تمام ایالت های شینگن لازم می باشد که پیش از همه برای تهیه آن اقدام کنید. از دیگر مدارک می توان به صورت حساب بانکی اشاره نمود که رونوشت اظهارات بانکی ۶ ماه گذشته باید به مدارک اخذ ویزا موناکو پیوست گردد.

همچنین، در صورتی که قصد شما از سفر به موناکو کار، تحصیل و تجارت است، لازم است که برای دریافت نامه استخدام اقدام نمایید. این نامه ای از طرف کارفرما در سربرگ مشاغل، با مشخصات تماس است که بر اساس مرخصی صادر شده است و شما به کار فعلی خود باز خواهید گشت. اگر خود اشتغالی دارید، یک نسخه از پروانه کسب و اظهارنامه مالیاتی خود را به همراه داشته باشید. اگر بازنشسته هستید، مدرک صندوق بازنشستگی خود را ارائه دهید. همچنین اثبات محل اقامت نیز از الزامات می باشد که می توانید مدارک مربوط به رزرو هتل را ارائه کنید.