Home » راهنمای اخذ ویزا » انواع ویزای سنگاپور

انواع ویزای سنگاپور

اولین قدم برای دریافت ویزای سنگاپور انلاین، آشنایی با انواع ویزا و انتخاب صحیح آن است. پس توصیه می‌کنیم حتما قبل از هر اقدامی ویزای خود را متناسب با هدفی که از سفر دارید انتخاب کنید و سپس درخواست صدور آن را به ثبت برسانید.

  • ویزای توریستی سنگاپور: اگر برای گردش، تفریح و بازدید از جاهای دیدنی به سنگاپور می‌روید، باید ویزای توریستی تهیه کنید. این ویزا به صورت ۱ ماهه و ۱ بار ورود صادر می‌شود و معمولا دو ماه اعتبار دارد. در ادامه به معرفی مدارک لازم و شرایط اخذ ویزای توریستی سنگاپور ۲۰۲۳ می‌پردازیم.
  • ویزای تجاری سنگاپور: این ویزا همان ویزای سرمایه گذاری در سنگاپور است و به شما مجوز تجارت، راه‌اندازی یک کسب و کار و… را می‌دهد.
  • ویزای ترانزیت سنگاپور: ویزاهای ترانزیت همان ویزاهای فرودگاهی هستند که شما برای عبور از یک کشور و رفتن به مقصد اصلی خود دریافت می‌کنید. در حقیقت اگر می‌خواهید از سنگاپور عبور کنید و با پرواز بعدی به کشور دلخواه خود بروید، باید ویزای سنگاپور در فرودگاه بگیرید. (معمولا این ویزاها به صورت اقامت‌های چند ساعته صادر می‌شوند.)
  • ویزای کاری سنگاپور: اگر قصد اشتغال در سنگاپور دارید یا پیشنهادهای شغلی از کارفرمایان این کشور دریافت کرده‌اید، باید برای گرفتن ویزای کاری اقدام کنید.
  • ویزای تحصیلی سنگاپور: این ویزا به شما فرصت تحصیل و آموزش در دانشگاه‌ها و دیگر مراکز این کشور را خواهد داد.