Home » گردشگری » ایتالیا، اسپانیا و فرانسه؛ تشنه‌گان گردشگری

ایتالیا، اسپانیا و فرانسه؛ تشنه‌گان گردشگری

در میان کشورهای اروپایی عضو، اقتصاد سه کشور ایتالیا، فرانسه و اسپانیا تا حدودی به صنعت گردشگری وابسته است. از این رو این کشورها بیش از سایرین و پیش از سایرین، گام‌هایی را در جهت رفع محدودیت‌های سفر برداشته‌اند.

سفر به ایتالیا، فقط با یک تست منفی کرونا

از آغاز ماه ژوئن (اواسط خرداد ماه) گردشگران ایرانی تنها با ارائه جواب منفی تست کرونا اجازه ورود به خاک ایتالیا را دارند. البته این شامل کسانی می‌شود که یا قبلا ویزای شینگن ایتالیا را دریافت کرده و یا موفق به اخذ ویزای شنگن در دوران محدودیت‌های کرونا شده باشند.

لغو محدودیت‌های تردد در ایتالیا از اوایل تیر ماه

تا پایان ماه ژوئن تمامی مناطق و شهرهای ایتالیا جزو مناطق کم خطر قرار گرفته‌اند. این بدین معنی است که امکان سفر در تمامی خاک ایتالیا وجود دارد. کافه‌ها، رستوران‌ها و هتل‌های ایتالیا نیز به روی گردشگران باز هستند و امکان عبور و مرور در سطح شهر وجود دارد. البته استفاده از ماسک در زمان حضور در مکان‌های عمومی اجباری است.

چه کسانی قادر به ارائه درخواست اخذ ویزای شنگن ایتالیا هستند؟

در حال حاضر امکان درخواست ویزا تنها برای برخی از متقاضیان ویزای ایتالیا وجود دارد. اما امکان درخواست کدام یک از انواع ویزای ایتالیا وجود دارد؟

  • ویزای تحصیلی ایتالیا
  • ویزای ویزیتوری (دیدار با خانواده) ایتالیا
  • ویزای پیوست به خانواده ایتالیا
  • ویزای کار ایتالیا
  • ویزای سرمایه گذاری ایتالیا
  • ویزای درمانی ایتالیا

نکته: در حال حاضر امکان ثبت درخواست ویزای شنگن گروهی برای تور گروهی ایتالیا وجود نداشته و ارائه درخواست‌ ویزای توریستی تنها با ارائه دعوتنامه از طرف خانواده امکان‌پذیر خواهد بود.

دارالترجمه رسمی ۷۲۷ (الیت) با مدیریت جناب آقای امیر حسین برادر در خدمت شما عزیزان میباشد.