Home » گردشگری » بررسی مزایای مهاجرت به اسپانیا

بررسی مزایای مهاجرت به اسپانیا

همانطور که می دانید اسپانیا اولین کشور اروپایی مقصد مهاجران از گوشه ی گوشه ی دنیا است. مهاجرت به اسپانیا روش های متفاوتی دارد که بهترین روش آن ثبت شرکت در اسپانیا یا سرمایه گذاری در اسپانیا است. در این مقاله از مزایای مهاجرت به اسپانیا برایتان می گوییم. پس با دارالترجمه رسمی الیت (۷۲۷) همراه باشید.

دارالترجمه رسمی ۷۲۷ (الیت) برای ترجمه مدارک اسپانیایی در خدمت شما عزیزان میباشد

راجع به اسپانیا بیشتر بدانید !

کشور اسپانیا در جنوب غربی اروپا قرار دارد. جمعیت کشور اسپانیا چیزی در حدود ۵۰ میلیون نفر است. زبان رسمی آن ها اسپانیایی است و واحد پولشان یورو می باشد.

شرایط آب و هوایی، بی نظیر! هزینه های زندگی به مراتب ارزان تر از دیگر کشورهای حوزه ی یورو! اینها مزایایی است که باعث شده تا بیشتر متقاضیان برای مهاجرت به اسپانیا اقدام کنند.

اسپانیا در زمینه ی اقتصادی توسعه یافته به شمار می رود و در حال حاضر در رتبه ی چهاردهم تولید ناخالص ملی در جهان قرار دارد.

اسپانیا از سطح بالای استاندارد زندگی برخوردار بوده و عضو سازمان ها و نهادهای بین المللی بزرگ از جمله:سازمان ملل متحد، سازمان همکاری اقتصادی و توسعه و اتحادیه ی اروپا می باشد.

شرایط اقتصادی در اسپانیا

اسپانیا از لحاظ ساختار اقتصادی، در زمینه ی انجام امور خدماتی و بعد از آن در صنعت توریسم حرف اول را در منطقه می زند. صنعت و انرژی ، مسکن و بخش کشاورزی نیز به عنوان زمینه های بعدی اقتصادی این کشور شناخته می شوند.

شرایط کار در اسپانیا

اگر در زمینه ی آشپزی و توریسم ماهر هستید، تبریک می گوییم! اسپانیا انتخاب بسیار خوبی است. اگرچه بزرگان دنیا در این صنایع نیز رقبای جدی ای برای تان به شمار می روند.

در هر حال، برای شروع زندگی دوم در اسپانیا، داشتن حتی یک هنر هر چند کوچک در زمینه های یاد شده برای آغاز خوب است.

مشاغل مورد نیاز در اسپانیا

کشاورزی، گردشگری، نساجی، مشاغل مربوط به فناوری و اطلاعات نیز از پر رونق ترین مشاغل در اسپانیا به شمار می روند.  همچنین این کشور در تولید انرژی های تجدید پذیر جزء پیشرفته ترین های در نوع خود می باشد.

بهترین شهر های اسپانیا برای زندگی

پاسخ به این سوال آن قدرها هم راحت نیست. به طور کلی می توان اشاره نمود که اول از همه شهر مادرید و سپس بارسلونا – که از آن ها به عنوان قلب تجارت، بازرگانی و گردشگری کشور اسپانیا یاد ی شود – انتخاب شایسته ای هستند. البته شهر مادرید از نظر اقتصادی شرایط بهتری نسبت به بارسلونا دارد.

اما در خصوص دیگر شهر های اسپانیا – خصوصا شهرهای واقع شده در نوار ساحلی جنوبی اسپانیا –  اگر واقعا حرفی برای گفتن در حرفه ای که قصد راه اندازی کسب و کار در آن را دارید، این گوی و این میدان! پیشنهاد می کنیم تعلل نکنید.

مزایای مهاجرت به اسپانیا چیست ؟

شرایط آب و هوایی ویژه در این کشور سبب محبوبیت اسپانیا شده است.

حدود ۳۲۰ روز آب و هوای آفتابی در سال،  میزان بارش نسبتا کم ؛ اسپانیا را به عنوان یکی از بهترین کشور ها برای ادامه ی زندگی در اروپا تبدیل نموده است.

از لحاظ پزشکی و سلامت ، اسپانیا مورد تایید سازمان سلامت جهانی می باشد.سطح بهاشت و درمان در این کشور کیفیت بالایی دارد. حتی بسیاری از بیمارستان های این کشور از انگلستان بهتر است.

داشتن استاندارهای عالی زندگی وسطح پایین جرم و جنایت در این کشور، اسپانیا را مقصدی امن برای مسافرت و زندگی نموده است و با وجود اینکه هزینه های زندگی پایین است اما از سطح کیفی زندگی بسیار عالی برخوردار می باشد.

هزینه های کم زندگی باعث شده تا هر فردی به راحتی بتواند با هزینه ای بسیار کم صاحب منزل مسکونی شود. به علاوه اینکه هزینه ی خورد و خوراک، پوشاک، تفریح، وسایل حمل و نقل و هزینه های دیگر بسیار پایین است.

بهترین سرمایه گذاری در اسپانیا خرید ملک است زیرا یکی از پر سود ترین سرمایه گذاری ها در این کشور به حساب می آید.

مردم اسپانیا بسیار خونگرم هستند و همین مورد نیز باعث محبوبیت دو چندان کشور اسپانیا در سطح جهانی شده است.

خرید ملک در اسپانیا و اخذ اقامت

اخذ اقامت با خرید ملک در اسپانیا  یکی از روش های پر طرفدار برای متقاضیان است.

شما می توانید با سرمایه گذاری در حوزه ی املاک و با خرید ملک در حداقل به میزان ۵۰۰,۰۰۰ یورو اقامت اسپانیا را دریافت کنید. بعد از دریافت اقامت اسپانیا نیز به صورت قانونی در این کشور به راه اندازی کسب و کار، تحصیل و زندگی بپردازید.

به اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک، اقامت طلایی اسپانیا نیز گفته می شود چون این نوع اقامت بدون هیچ نوع قید و شرطی بوده و به راحتی می توانید در آن مشغول زندگی شوید.

از مزیت های خرید ملک در اسپانیا

  • گشایش حساب بانکی و اخذ کارت اعتباری
  • دریافت شماره ی شناسایی اتباع خارجی (NIE)
  • دریافت اقامت اسپانیا برای خود و دیگر اعضای خانواده
  • مالکیت کامل خریدار در ملک خود با تضمین دولت اسپانیا
  • سهولت در اخذ ویزای دیگر کشورهای دنیا از جمله ایالات متحده ی آمریکا، کانادا و انگلستان
  • تجربه ی زندگی راحت در یک کشور امن و زیبا با آب و هوایی دلپذیر
  • سبک زندگی بسیار با کیفیت و بسیاری از مزایای دیگر