Home » زبان شناسی » بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان اسپانیایی

بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان اسپانیایی

کتاب Mastering Spanish Vocabulary

این کتاب برای یادگیری کامل لغات اسپانیایی بسیار مناسب است. همچون کتاب های ۵۰۴ واژه انگلیسی که تقریبا در هر خانه ای پیدا می شود، کتاب Mastering Spanish Vocabulary نیز به عنوان یک کتاب ضروری برای یادگیری زبان محبوب اسپانیایی معرفی می شود.

کتاب Learn to speak Spanish

در کنار یادگیری لغات و اصطلاحات اسپانیایی شما به یک منبع کامل و البته استاندارد نیا دارید تا بتوانید صحبت کردن به زبان اسپانیایی را فرا بگیرید. کتاب Learn to speak Spanish در یک جلد و در سطح مقدماتی تا متوسط ارائه شده است. گفتنی است این کتاب از بهترین کتابهای آموزش زبان اسپانیایی در سطح جهانی است. نتیجه تلاش استادان دانشگاه Alcalá اسپانیا است که زبان اسپانیایی را از سطح مبتدی تا سطح پیشرفته با استفاده تمرین ها و مثال هایی کاملا کاربردی آموزش می دهد. شما با استفاده از این کتاب هم قدرت خواندن و درک مطلب خود را افزایش می دهید و همچنین توانایی صحبت کردن قدرت شنیداری و حتی نگارش و تلفظ کلمات زبان اسپانیایی را یاد خواهید گرفت.

کتاب آموزش زبان اسپانیایی Prisma

اگر بخواهیم یک کتاب جامع و به روز برای یادگیری زبان اسپانیایی معرفی کنیم حتما کتاب ۶ سطحی Nuevo Prisma را معرفی می کنیم. دراین کتاب تمام مطالب، تصاویر، متون، تمرین ها و .. به روز شده و در هر سطح کتاب های شاگرد (libro de alumno)، کتاب تمرین (libro de ejercicios)، کتاب معلم (libro de professor)، ارائه می شود.

متد آموزشی کتاب آموزش زبان اسپانیایی Prisma همانند بسیاری از کتاب های نسل جدید Communicative یا مکالمه ای می باشد. این کتاب در شش سطح و از سطح A1 شروع و تا سطح C2 ادامه پیدا می کند. کتاب Prisma توسط انتشارات Editorial Edinumen چاپ شده است و برای کسانی تهیه شده که زبان اسپانیایی برای آنها به عنوان یک زبان خارجی در نظر گرفته شده است و زبان دوم آنها زبان اسپانیایی نیست.

بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان اسپانیایی بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان اسپانیایی