Home » اخبار » تخفیف ۴۰ درصدی پروازهای بین‌المللی ترکیش ایرلاینز

تخفیف ۴۰ درصدی پروازهای بین‌المللی ترکیش ایرلاینز

بنابر اعلام شرکت هواپیمایی «ترکیش ایرلاینز» (Turkish Airlines) پروازهای بین‌المللی این شرکت از تاریخ ۱ آپریل ۲۰۲۱ (۱۲ فروردین ۱۴۰۰) تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱ (۱۰ دی ۱۴۰۰) با ۴۰درصد کاهش قیمت ارائه خواهند شد.

شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز اعلام کرده است که این کاهش قیمت برای انواع بلیت‌های بین‌المللی که از تاریخ ۱۳ تا ۱۵ ژانویه (۲۴ تا ۲۶ دی) خریداری شده‌اند، صادق بوده و شامل تمام پروازهای یک‌طرفه یا رفت‌و‌برگشتی «بیزنس کلاس» و «اکونومی کلاس» از تاریخ ۱ آپریل ۲۰۲۱ (۱۲ فروردین ۱۴۰۰) تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱ (۱۰ دی ۱۴۰۰) می‌شود.

در بیانیه شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز اعلام شده است که مسافران می‌توانند تاریخ بلیط هواپیما خود را به‌صورت رایگان تغییر دهند، اما در صورت درخواست بازپرداخت و لغو پرواز، نرخ کرایه‌ها بر اساس کلاس‌های پروازی محاسبه می‌شود.

جزئیات تخفیف ۴۰درصدی ترکیش ایرلاینز برای پروازهای بین‌المللی

  • این تخفیف‌ها شامل تمام پروازهای خطوط پروازی ترکیش ایرلاینز به جز پروازهای داخلی و پروازها به/از چین (پکن، شانگهای، گوانگ‌ژو و شی‌آن) می‌شود.
  • نرخ تخفیف‌ها در محدوده ۴۰درصد بوده و برای نرخ‌های پایه بلیت‌ها اعمال می شود. مالیات فرودگاه، هزینه خدمات و هزینه سوخت شامل تخفیف نمی‌شوند.
  • بلیت‌های این پیشنهاد ویژه از طریق مرکز تماس ترکیش ایرلاینز، کانال‌های آنلاین، دفاتر فروش و نمایندگی‌های مجاز فروخته می‌شوند.
  • قیمت بلیط هواپیما ممکن است بسته به نوسانات نرخ ارز روزانه تغییر کنند.