Home » خدمات ما » ترجمه مدارک به زبان اسپانیایی

ترجمه مدارک به زبان اسپانیایی

یکی از دغدغه های امروز جوانان کشور عزیزان ما تحصیل در کشورهای پیشرفته میباشد. یکی از کشورهای جذاب برای ادامه تحصیل برای جوانان اسپانیا میباشد . و در عین حال ترجمه مدارک به زبان اسپانیایی یکی نگرانی های امروز جوانان میباشد

تحصیل در کشور اسپانیا هدف بسیاری از دانشجویان ایرانیست و سالانه بسیاری برای دریافت پذیرش از این دانشگاه ها تلاش می کنند. دانشگاه های این کشور در مقطع جهانی دارای رتبه قابل قبولی هستند که از برترین آن ها می توان به دانشگاه هایی همچون دانشگاه بارسلونا (Universitat de Barcelona) تاسیس شده در سال ۱۴۵۰ میلادی و دارای رتبه ۱۸۳ جهانی، دانشگاه مستقل مادرید (Universidad Autónoma de Madrid)  تاسیس شده در سال ۱۹۶۸ میلادی و دارای رتبه ۲۰۰ جهانی، دانشگاه کمپلوتنسه مادرید (Complutense University of Madrid) تاسیس شده در سال ۱۲۹۳ میلادی و دارای رتبه ۲۰۶ جهانی که جزو سه دانشگاه برتر اسپانیا هستند اشاره کرده، می توانند مقصد خوبی برای ادامه تحصیل برای ایرانیان باشد. زبان تمام این دانشگاه ها زبان اسپانیایی بوده و برای دریافت پذیرش باید فرآیند ترجمه مدارک به اسپانیایی را انجام داده باشید.

دارالترجمه رسمی الیت (۷۲۷) با مدیریت آقای امیر حسین برادر با خدمات کامل در زمینه ترجمه مدارک به زبان اسپانیایی در خدمت شما عزیزان میباشد.