Home » اخبار » سهمیه ایران در لاتاری ۲۰۲۲

سهمیه ایران در لاتاری ۲۰۲۲

همیشه کسانی که قصد در ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا دارند یکی از سوالات اساسی آنها درصد شانس برنده شدن و همین طور چگونگی افزایش این درصد شانس هست. برای اینکه بدانید چند درصد احتمال برنده شدن شما در لاتاری گرین کارت آمریکا وجود دارد اول باید از سهمیه کشور خود در لاتاری آگاه شوید.به همین خاطر ما در این مقاله به طور حدودی و بر اساس مطالعات انجام شده سهمیه ایران در لاتاری ۲۰۲۲ را بیان می کنیم.

سال هاست ایران جزو یکی از پرچم دار های ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا و برندگان لاتاری است. یکی از مهم ترین این دلایل سختی مهاجرت به آمریکا در شرایط عادی است که سال هاست با توجه به روابط بین ایران و آمریکا مهاجرت به آمریکا دشوارتر نیز می شود.از آنجایی که تا زمانی که لاتاری گرین کارت برگزار نشود نمی توان به طور آمار دقیقی از تعداد برندگان و سهمیه کشور های مختلف اعلام کرد در مورد لاتاری گرین کارت ۲۰۲۲ نیز امکان اعلام دقیق آمار برندگان لاتاری نیست. به همین خاطر با بررسی سهمیه ایران در لاتاری های مختلف به طور حدودی میانگین سهمیه ایران در لاتاری ۲۰۲۲ را باهم تخمین می زنیم.

سهمیه ایران در لاتاری ۲۰۲۰

با توجه به اینکه تعداد افراد ثبت نامی در لاتاری گرین کارت آمریکا سال هاست به طور رسمی اعلام نمی شود امکان محاسبه درصد برندگان به طور دقیق مشخص نیست اما به طور کلی در لاتاری گرین کارت آمریکا حدود ۷ درصد افراد ثبت نامی پذیرفته می شوند.که برخی به دلیل اشتباهات هنگام ثبت نام بدون اینکه در قرعه کشی شرکت داده شوند فرصت برنده شدن در لاتاری را از دست می دهند و برخی دیگر نیز به طور کلی در قرعه کشی برنده نمی شوند. اما خوشبختانه در طی سالهای اخیر با توجه به اینکه آگاهی افراد در خصوص لاتاری گرین کارت و چگونگی ثبت نام لاتاری افزایش یافته افراد بیشتری در لاتاری گرین کارت آمریکا برنده شده و هر سال تعداد برندگان افزایش می یابد

سهمیه ایران در لاتاری ۲۰۲۱

درسال گذشته یعنی لاتاری ۲۰۲۱ داشتن پاسپورت برای شرکت کننده های لاتاری اجباری شد  در نتیجه بسیاری از افراد که به دلایل مختلف مثل سربازی یا ممنوع الخروج بودن امکان گرفتن پاسپورت نداشتند نتوانستند در لاتاری ثبت نام کننده

به دلیل اجباری شدن پاسپورت برای ثبت نام لاتاری تعداد افراد شرکت کننده در لاتاری کمتر از سال گذشته شد و در نتیجه شانس افراد شرکت کننده در لاتاری گرین کارت آمریکا افزایش چشمگیری داشت . خوشبختانه از این بین ایران یکی از کشورها با تعداد برندگان بسیار بالا بود به همین خاطر یکی از بهترین لاتاری های آمریکا  از نظر تعداد برندگان تا کنون لاتاری ۲۰۲۱ است.در این دوره لاتاری ۶۰۰۱ نفر از ایران برنده دریافت کارت سبز  یا green card شدند.

سهمیه ایران در لاتاری ۲۰۲۲

با توجه به بررسی سهمیه ایران در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۰ می توان به طور تقریبی و میانگین سهمیه ایران از لاتاری ۲۰۲۲ را ۵۰۰۰ نفر در نظر گرفت البته این عدد تقریبی است و احتمال اینکه برندگان ایرانی مثل دوره قبل رکورد شکنی کرده و ایران بیشترین برنده در لاتاری گرین کارت آمریکا را داشته باشد بسیار بالاست و حتی پیش بینی می شود برندگان لاتاری ۲۰۲۲ گرین کارت آمریکا بیش از ۵۹۰۰ نفر از ایران باشند.امیدواریم شما جزو برندگان خوش شانس لاتاری این دوره باشید.

دارالترجمه رسمی الیت ( ۷۲۷) با مدیریت آقای امیر حسین برادر در خدمت شما عزیزان میباشد

تاریخچه سهمیه ایران در لاتاری گرین کارت آمریکا

دوره لاتاری تعداد شرکت کندگان لاتاری تعداد ایرانی برنده
۲۰۱۳ ۳۶۹,۱۱۸ ۶۰۲۹
۲۰۱۴ ۵۵۴,۳۲۷ ۶۰۲۷
۲۰۱۵ ۴۴۹,۱۳۵ ۴۹۹۲
۲۰۱۶ ۶۴۱,۶۹۶ ۴۵۰۱
۲۰۱۷ ۷۳۷,۱۸۱ ۴۵۰۰
۲۰۱۸ ۸۴۹,۸۶۹ ۴۵۰۰
۲۰۱۹ ۴۱۹۹
۲۰۲۰ ۴۱۰۱
۲۰۲۱ ۶۰۰۱
۲۰۲۲ در حال ثبت نام در حال ثبت نام