Home » اخبار » فرق خدمات cip و خدمات vip در فرودگاه امام

فرق خدمات cip و خدمات vip در فرودگاه امام

خدمات CIP در فرودگاه امام خمینی

فرآیند خدمات تشریفات و سی آی پی فرودگاه امام خمینی شامل انتقال از پای پلکان هواپیما تا محل جایگاه و یا انتقال از جایگاه تشریفات به‌پای پلکان به همراه خودروهای ویژه می‌شود. از طرف دیگر امور وقت‌گیر و طاقت‌فرسای فرودگاهی اعم از اخذ کارت پرواز و تخصیص صندلی یا صندلی مناسب و تحویل چمدان و وسایل سفر ازجمله خدمات دیگر تشریفات فرودگاهی هست.

 

خدمات VIP و CIP در فرودگاه امام خمینی

 

پذیرایی ویژه از مهمانان و همراهان آن‌ها در طول استراحت و اقامت آن‌ها در جایگاه تشریفات فرودگاه امام خمینی و همچنین بازرسی فرودگاهی توسط گیت اختصاصی جایگاه ازجمله خدمات دیگر CIP فرودگاه امام خمینی است. سالن کنفرانس اختصاصی با ظرفیت ۱۵ نفر، ۱۰ سوئیت لوکس با کلیه امکانات، XBOX برای سرگرمی کودکان، سالن پذیرایی مجلل، پذیرایی رایگان شامل سرور ناهار، شام، انواع نوشیدنی سرد و گرم و دسر، اتاق اختصاصی سیگار با تهویه مناسب، اینترنت پرسرعت WIFI و پارکینگ اختصاصی مسقف جایگاه تشریفات فرودگاه بین‌المللی امام خمینی ازجمله امکانات دیگر فراهم‌شده برای مسافران داخلی و خارجی هست.

 

خدمات VIP در فرودگاه امام خمینی

فرودگاه امام خمینی همچنین دارای خدمات VIP است که برای استفاده بهینه از زمان برای افراد پرمشغله و یا کثیرالسفر در پروازهای داخلی و خارجی در نظر گرفته‌شده است. جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه امام خمینی این امکان را برای مسافران پروازی فراهم می‌کند تا ضمن صرفه‌جویی در وقت و حفظ آرامش، کلیه فرآیند ورود و خروج فرودگاهی مسافران VIP به‌صورت اختصاصی و کاملاً تشریفاتی انجام گیرد.

 

خدمات VIP و CIP در فرودگاه ایران

 

خدمات VIP فرودگاه امام خمینی به‌گونه‌ای است که افراد می‌توانند به همراه مستقبلین بدون نیاز به اجرای فرایندها و روال‌های عادی عملیات فرودگاهی ازجمله دریافت کارت پرواز،تحویل بار و انتظار در صف‌های طولانی سفری دلپذیر با هواپیما را تجربه کنند.