Home » مهاجرت » مهاجرت به آفریقای جنوبی از طریق ازدواج

مهاجرت به آفریقای جنوبی از طریق ازدواج

شما می‌توانید مهاجرت به آفریقای جنوبی از طریق ازدواج را انتخاب نمایید در این روش در ابتدا باید:

  • یک فرد از تبعه این کشور انتخاب شود و ازدواج در وضعیت واقعی صورت بگیرد. زن و مرد باید به مدت ۵ سال با هم زندگی نمایند، در نظر داشته باشید که اقامت شما به عنوان یک فرد خارجی در طول دوره ۵ سال در این کشور موقت است.
  • پس از ۵ سال شرایط زندگی ۴ سال شما ارزیابی می‌شود، بررسی می‌شود که محل زندگی شما یکسان است یا خیر. آیا از نظر هزینه در وضعیت خوبی هستید یا خیرو در صورتی که از نظر هزینه خوب باشید؛ بررسی می‌شود که علت‌عدم تمایل فرد به فرزند چیست.
  • ارزیابی می‌شود که توانسته‌اید از تاریخ و جغرافیای این کشور اطلاعات خوبی داشته باشید، میزان تسلط شما به زبان انگلیسی به شکل دقیق ارزیابی می‌شود و مشخص می‌شود که به‌طور کلی برای زندگی در کشور آفریقای جنوبی شرایط خوبی دارید یا خیر. شما برای ازدواج با یک تبعه آفریقای جنوبی باید توضیح دهید که نوع آشنایی به چه صورت بوده است و چرا تصمیم گرفتید با یک فرد از تبعه این کشور وصلت نمایید باید مدارکی ارائه داده شود که نشان دهد در زمان ازدواج مجرد هستید.
  • در صورتی که از ازدواج قبلی خود صاحب فرزند هستید باید به طور دقیق مشخص نمایید که تکلیف او چه می‌شود و اگر قرار است با شما زندگی نماید باید رضایت همسر و همینطور گردش مالی شما به طور دقیق ارزیابی شود.
  • شما برای صدور ویزا در این زمینه باید شرایط را به طور دقیق ارزیابی نمایید. اینطور که مشخص شده است مهاجرت به آفریقای جنوبی از طریق ازدواج در صورتی که با مدارک کافی و شرایط درست صورت بگیرد بلامانع خواهد بود و مشکلی ندارد.